Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/117440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorIrene Cadime
dc.creatorSandra Santos
dc.creatorTeresa Leal
dc.creatorFernanda Leopoldina Viana
dc.creatorBruna Rodrigues
dc.creatorMaria do Céu Cosme
dc.creatorIolanda Ribeiro
dc.date.accessioned2022-09-10T20:12:13Z-
dc.date.available2022-09-10T20:12:13Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0870-8231
dc.identifier.othersigarra:302606
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/117440-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.titleCompreensão de textos: diferenças em função da modalidade de apresentação da tarefa, tipo de texto e tipo de pergunta
dc.typeArtigo em Revista Científica Nacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.identifier.doi10.14417/ap.1234
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
302606.pdf135.27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.