Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/117440
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | Irene Cadime | |
dc.creator | Sandra Santos | |
dc.creator | Teresa Leal | |
dc.creator | Fernanda Leopoldina Viana | |
dc.creator | Bruna Rodrigues | |
dc.creator | Maria do Céu Cosme | |
dc.creator | Iolanda Ribeiro | |
dc.date.accessioned | 2022-09-10T20:12:13Z | - |
dc.date.available | 2022-09-10T20:12:13Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 0870-8231 | |
dc.identifier.other | sigarra:302606 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10216/117440 | - |
dc.language.iso | por | |
dc.rights | openAccess | |
dc.title | Compreensão de textos: diferenças em função da modalidade de apresentação da tarefa, tipo de texto e tipo de pergunta | |
dc.type | Artigo em Revista Científica Nacional | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
dc.identifier.doi | 10.14417/ap.1234 | |
Appears in Collections: | FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
302606.pdf | 135.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.