Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/105658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorHenrique Vaz
dc.date.accessioned2019-05-30T23:09:39Z-
dc.date.available2019-05-30T23:09:39Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1647-3248
dc.identifier.othersigarra:142862
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/105658-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação, Ciências da educação
dc.subjectEducational sciences, Educational sciences
dc.titleGratuidade dos manuais ou gratuidade da medida?
dc.typeArtigo em Outras Revistas
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Outras Revistas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
142862.pdf1.44 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons