Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/129399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMaria do Carmo Sousa Guedes Pestana Sarmento
dc.date.accessioned2022-09-07T09:45:20Z-
dc.date.available2022-09-07T09:45:20Z-
dc.date.issued2020-07-27
dc.date.submitted2020-10-12
dc.identifier.othersigarra:422663
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/129399-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.subjectArtes
dc.subjectArts
dc.titleAlunos com Currículo Específico Individual (CEI), no Ensino Básico: possibilidades de Ação Educativa em Educação Artística diante de estímulos diferenciados.
dc.typeTese
dc.contributor.uportoFaculdade de Belas Artes
dc.identifier.tid101637896
dc.subject.fosHumanidades::Artes
dc.subject.fosHumanities::Arts
thesis.degree.disciplineDoutoramento em Educação Artística
thesis.degree.grantorFaculdade de Belas Artes
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level2
Appears in Collections:FBAUP - Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
422663.pdfAlunos com Currículo Específico Individual (CEI), no Ensino Básico: possibilidades de Ação Educativa em Educação Artística diante de estímulos diferenciados.5.79 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.