Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/116281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAntónio Lobo
dc.creatorSara Ferreira
dc.creatorCarlos Rodrigues
dc.creatorAntónio Couto
dc.date.accessioned2022-09-11T21:51:10Z-
dc.date.available2022-09-11T21:51:10Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.othersigarra:294127
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/116281-
dc.language.isopor
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/FCT - Fundação para a Ciência e a Tecnologia/P2020|COMPETE - Projetos em Todos os Domínios Científicos/POCI-01-0145-FEDER-028526/Autodriving - Modelação do comportamento do condutor em contexto de veículo autónomo com recurso ao simulador de condução/AUTODRIVING
dc.relation.ispartof31st ICTCT Conference - On the track of future urban mobility: safety, human factors and technology
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectEngenharia civil, Psicologia, Engenharia civil, Psicologia
dc.subjectCivil engineering, Psychology, Civil engineering, Psychology
dc.titleAn incremental approach to study driver-vehicle interaction in the context of progressive automation
dc.typeResumo de Comunicação em Conferência Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Engenharia
dc.subject.fosCiências da engenharia e tecnologias::Engenharia civil
dc.subject.fosEngineering and technology::Civil engineering
dc.subject.fosCiências sociais::Psicologia
dc.subject.fosSocial sciences::Psychology
Appears in Collections:FEUP - Resumo de Comunicação em Conferência Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
294127.pdf
  Restricted Access
76.89 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.