Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/102406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMaria da Glória Pereira de Sá
dc.date.accessioned2022-09-07T23:20:38Z-
dc.date.available2022-09-07T23:20:38Z-
dc.date.issued2016-12-20
dc.date.submitted2017-02-17
dc.identifier.othersigarra:178021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/102406-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.subjectArtes
dc.subjectArts
dc.titleA Presença da Ausência: O Invisível como Figura da Pintura
dc.typeDissertação
dc.contributor.uportoFaculdade de Belas Artes
dc.identifier.tid202161404
dc.subject.fosHumanidades::Artes
dc.subject.fosHumanities::Arts
thesis.degree.disciplinePintura
thesis.degree.grantorFaculdade de Belas Artes
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level1
Appears in Collections:FBAUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
178021.pdfA Presença da Ausência: O Invisível como Figura da Pintura23.26 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.