Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/98175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorFátima Pereira
dc.creatorAmélia Lopes
dc.date.accessioned2022-09-09T15:42:32Z-
dc.date.available2022-09-09T15:42:32Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0102-4698
dc.identifier.othersigarra:85499
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/98175-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleSer criança e ser aluno: concepções das professoras do 1º ciclo do ensino básico
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85499.pdf
  Restricted Access
721.63 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.