Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/96431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorManuela Terrasêca
dc.creatorJoão Caramelo
dc.date.accessioned2022-09-09T13:12:23Z-
dc.date.available2022-09-09T13:12:23Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.othersigarra:85070
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/96431-
dc.language.isofre
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Programa Operacional Factores de Competitividade/PTDC/CED/72181/2006/Auto-Avaliação em agrupamentos:relação com qualidade e melhoria da Educação/Auto-Avaliação
dc.relation.ispartofFormer des professionnels de la formation en Europe
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleApports d'un modèle institutionnel d'évaluation (évaluation institutionnelle) pour l'amélioration des pratiques de formation
dc.typeCapítulo ou Parte de Livro
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Capítulo ou Parte de Livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85070.pdf
  Restricted Access
426.15 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.