Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/91964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAmélia Lopes
dc.date.accessioned2022-09-14T00:46:29Z-
dc.date.available2022-09-14T00:46:29Z-
dc.date.issued2001
dc.identifier.isbn972-41-2624-2
dc.identifier.othersigarra:14317
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/91964-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleProfessoras e identidade: um estudo sobre a identidade social de professoras portuguesas
dc.typeLivro
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14317.pdf
  Restricted Access
1.97 MBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.