Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/89637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorDaniela Sofia Martins Lopes
dc.date.accessioned2019-02-01T09:25:18Z-
dc.date.available2019-02-01T09:25:18Z-
dc.date.issued2015-11-02
dc.date.submitted2015-11-17
dc.identifier.othersigarra:36676
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/89637-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectEconomia e gestão
dc.subjectEconomics and Business
dc.titleWeb Mining aplicado ao Marketing Digital e na Usabilidade de um Website: Estudo de caso numa aplicação SaaS
dc.typeDissertação
dc.contributor.uportoFaculdade de Economia
dc.identifier.tid201397501
dc.subject.fosCiências sociais::Economia e gestão
dc.subject.fosSocial sciences::Economics and Business
thesis.degree.disciplineMestrado em Modelação, Análise de Dados e Sistemas de Apoio à Decisão
thesis.degree.grantorFaculdade de Economia
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level1
Appears in Collections:FEP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36676.pdf
  Restricted Access
Web Mining aplicado ao Marketing Digital e na Usabilidade de um Website: Estudo de caso numa aplicação SaaS1.82 MBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.