Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/84073
Author(s): José Martins Ferreira
Ana Mouraz
João Pedro Pêgo
Amélia Lopes
José Fernando Oliveira
Isabel Ferreira
Title: Multidisciplinary Peer Observation as a strategy to promote curriculum development awareness among lecturers in Higher Education
Issue Date: 2014-09
Subject: Educação, Ciências da educação
Education, Educational sciences
Scientific areas: Ciências sociais::Ciências da educação
Social sciences::Educational sciences
URI: https://hdl.handle.net/10216/84073
Source: European Educational Research Association Annual Conference
Document Type: Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Rights: openAccess
License: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Appears in Collections:FEUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
FFUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
FPCEUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
136083.pdf119.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons