Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/84073
Author(s): | José Martins Ferreira Ana Mouraz João Pedro Pêgo Amélia Lopes José Fernando Oliveira Isabel Ferreira |
Title: | Multidisciplinary Peer Observation as a strategy to promote curriculum development awareness among lecturers in Higher Education |
Issue Date: | 2014-09 |
Subject: | Educação, Ciências da educação Education, Educational sciences |
Scientific areas: | Ciências sociais::Ciências da educação Social sciences::Educational sciences |
URI: | https://hdl.handle.net/10216/84073 |
Source: | European Educational Research Association Annual Conference |
Document Type: | Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Rights: | openAccess |
License: | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
Appears in Collections: | FEUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional FFUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional FPCEUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
136083.pdf | 119.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License