Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/81759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAlbertina Lussinga
dc.creatorCarlinda Leite
dc.date.accessioned2022-09-16T03:29:57Z-
dc.date.available2022-09-16T03:29:57Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0103-9512
dc.identifier.othersigarra:108363
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/81759-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleA formação inicial de professores em Angola: um estudo focado nos cursos do ensino de Biologia e de Geografia do ISCED do Huambo = Initial formation of beginner teachers in Angola: a study focused on degree programs for the teaching of Biology and Geography at ISCED in Huambo
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
108363.pdf311.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons