Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/80615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMónica Alexandra Teixeira Santa Ovaia
dc.date.accessioned2019-01-31T07:15:30Z-
dc.date.available2019-01-31T07:15:30Z-
dc.date.issued2014-12-03
dc.date.submitted2015-11-12
dc.identifier.othersigarra:36611
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/80615-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectEconomia e gestão
dc.subjectEconomics and Business
dc.titleO Outsourcing nos Call Centers e as Repercussões ao Nível dos Trabalhadores
dc.typeDissertação
dc.contributor.uportoFaculdade de Economia
dc.identifier.tid201401533
dc.subject.fosCiências sociais::Economia e gestão
dc.subject.fosSocial sciences::Economics and Business
thesis.degree.disciplineMestrado em Economia e Gestão de Recursos Humanos
thesis.degree.grantorFaculdade de Economia
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level1
Appears in Collections:FEP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36611.pdfO Outsourcing nos Call Centers e as Repercussões ao Nível dos Trabalhadores1.76 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons