Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/10216/70238
Autor(es): Gregório, Maria João
Ribeiro, Sandra
Graça, Pedro
Título: Collaborative learning experiences within the nutrition policy discipline in the nutritional sciences undergraduate students of Porto University
Data de publicação: 2013
Resumo: This paper describe and analyse the impact of an educational approach based on collaborative learning regarding a critical analyse of the new Portuguese Food and Nutrition Action Plan (PFNAP), into the students enrolled at Nutrition Policy (NP) course unit of Nutritional Sciences Undergraduate of University of Porto (UP). In our opinion this new educational approach ensure that students developed the necessary competencies to effectively meet the challenges of the public health nutrition practice
Assunto: Ciências da Saúde, Ciências médicas e da saúde
Health sciences, Medical and Health sciences
Áreas do conhecimento: Ciências médicas e da saúde
Medical and Health sciences
URI: https://hdl.handle.net/10216/70238
Fonte: IV International Conference - Strategies towards collaborative learning
Tipo de Documento: Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Condições de Acesso: openAccess
Licença: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Aparece nas coleções:FCNAUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
47997.pdf67.91 kBAdobe PDFThumbnail
Ver/Abrir


Este registo está protegido por Licença Creative Commons Creative Commons