Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/10216/70238
Autor(es): | Gregório, Maria João Ribeiro, Sandra Graça, Pedro |
Título: | Collaborative learning experiences within the nutrition policy discipline in the nutritional sciences undergraduate students of Porto University |
Data de publicação: | 2013 |
Resumo: | This paper describe and analyse the impact of an educational approach based on collaborative learning regarding a critical analyse of the new Portuguese Food and Nutrition Action Plan (PFNAP), into the students enrolled at Nutrition Policy (NP) course unit of Nutritional Sciences Undergraduate of University of Porto (UP). In our opinion this new educational approach ensure that students developed the necessary competencies to effectively meet the challenges of the public health nutrition practice |
Assunto: | Ciências da Saúde, Ciências médicas e da saúde Health sciences, Medical and Health sciences |
Áreas do conhecimento: | Ciências médicas e da saúde Medical and Health sciences |
URI: | https://hdl.handle.net/10216/70238 |
Fonte: | IV International Conference - Strategies towards collaborative learning |
Tipo de Documento: | Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Condições de Acesso: | openAccess |
Licença: | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
Aparece nas coleções: | FCNAUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Este registo está protegido por Licença Creative Commons