Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/64399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorLeandro S. Almeida
dc.creatorConceição Nogueira
dc.date.accessioned2022-09-14T05:55:23Z-
dc.date.available2022-09-14T05:55:23Z-
dc.date.issued1988
dc.identifier.issn0870-4783
dc.identifier.othersigarra:87950
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/64399-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectPsicologia
dc.subjectPsychology
dc.titleAs percepções dos professores sobre o conceito de sobredotação
dc.typeArtigo em Revista Científica Nacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Psicologia
dc.subject.fosSocial sciences::Psychology
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87950.pdf804.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons