Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/58502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorPatrício, Lia Raquel Neto Martins de Limapt_PT
dc.contributorUniversidade do Porto. Faculdade de Engenhariapt_PT
dc.creatorCarneiro, Miguel Armando Oliveira Henriquespt_PT
dc.date2010pt_PT
dc.date.accessioned2013-04-10T23:15:09Z-
dc.date.available2013-04-10T23:15:09Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifieroai:digitool.fe.up.pt:233028pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10216/58502-
dc.descriptionEstágio realizado na empresa Wipro Retail e orientado pelo Eng.º José Ribas e Engenheiro Hugo Netopt_PT
dc.descriptionTese de mestrado. Engenharia de Serviços e Gestão. Faculdade de Engenharia. Universidade do Porto. 2010pt_PT
dc.format69 p., 30 cmpt_PT
dc.format.mimetypeapplication/pdfpt_PT
dc.languageporpt_PT
dc.relationVersãodefinitivapt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectComércio a retalhopt_PT
dc.subjectComércio electrónicopt_PT
dc.subjectConsumidorpt_PT
dc.titleConceptualizing interaction in online grocery retail : mapping the customer's mindsetpt_PT
dc.typeDissertaçãopt_PT
Appears in Collections:FEUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000145369.pdf20.28 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.