Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/57316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorFilomena Teresa da Silva Alves Pereira Del Rio
dc.date.accessioned2019-01-31T09:37:17Z-
dc.date.available2019-01-31T09:37:17Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.othersigarra:44498
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/57316-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação, Ciências da educação
dc.subjectEducational sciences, Educational sciences
dc.titleMarketing e comunicação no âmbito das bibliotecas escolares: estudo de caso: a biblioteca a comunicar com "Amor ao M@r"
dc.typeTrabalho Académico
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Trabalho Académico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44498.pdf3.33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons