Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/53581
Author(s): | Olívia Maria Ramos do Campo Magalhães |
Title: | Efeitos da reorganização curricular na formação contínua de professores: dos sentidos às vivências |
Issue Date: | 2003 |
Subject: | Ciências da educação, Ciências da educação Educational sciences, Educational sciences |
Scientific areas: | Ciências sociais::Ciências da educação Social sciences::Educational sciences |
URI: | https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/53581 |
Document Type: | Dissertação |
Rights: | openAccess |
License: | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
Appears in Collections: | FPCEUP - Dissertação |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29714.pdf | Preto e Branco - Vol.2 | 12.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
29714.1.pdf | Preto e Branco - Vol.1 | 18.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License