Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/51012
Author(s): João Esteves Salgueiro
Title: O currículo perante os desafios da pós-modernidade e as possibilidades de construção de práticas emancipatórias na escola uma análise crítico-reflexiva das mudanças curriculares em curso
Issue Date: 2002
Subject: Ciências da educação, Ciências da educação
Educational sciences, Educational sciences
Scientific areas: Ciências sociais::Ciências da educação
Social sciences::Educational sciences
URI: https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/51012
Document Type: Dissertação
Rights: openAccess
License: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Appears in Collections:FPCEUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29558.1.pdfPreto e Branco - Volume 126.01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
29558.pdfPreto e Branco - Volume 210.23 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons