Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.018 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2014Políticas de avaliação das escolas e seus efeitos na construção de uma melhoria educacionalMarta Sampaio; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2017From curricular justice to educational improvement: what is the role of schools' self-evaluation?Marta Sampaio; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2021Relationships between the assessment of school quality and social justiceMarta Sampaio; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2018Mapping social justice perspectives and their relationship with curricular and schools evaluation practices: looking at scientific publicationsMarta Sampaio; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2020Self-evaluation and social justice on Portugal's school's evaluation = Autoavaliação e justiça social na avaliação das escolas em PortugalCarlinda Leite; Marta SampaioArtigo em Revista Científica Internacional
2015Parcerias entre a escola e a comunidade em Portugal: uma análise a partir da avaliaçãoexterna das escolas = Partnerships between school and community in Portugal: an analysis based on external evaluation of schoolsCarlinda Leite; Preciosa Fernandes; Ana Mouraz; Marta SampaioArtigo em Revista Científica Internacional
2023Inclusão e justiça social nas escolas portuguesas: discursos políticos e de avaliaçãoCarlinda Leite; Angélica Monteiro; Marta SampaioArtigo em Revista Científica Internacional
2024The whole-school approach and transformative learning: the Case of a Portuguese schoolCarlinda Leite; Angélica Monteiro; Marta Sampaio; Adelina SilvaArtigo em Revista Científica Internacional