Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 3275 (Search time: 0.029 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2000O ensino da história em Portugal durante a Ditadura: determinantes epistemológicas e condicionamento político do trabalho docenteMargarida Louro FelgueirasArtigo em Revista Científica Internacional
2012Perdão e reconciliação entre grupos: a perspectiva timorenseFélix Neto; Etienne MulletArtigo em Revista Científica Internacional
1992Determinants of occupational preferences in portuguese and french high-school-studentsE. Mullet; Félix Neto; S. HenryArtigo em Revista Científica Internacional
2012Escuela y diversidad sexual: que realidad?José Caldas; Laura Fonseca; Sofia Almeida; Lígia AlmeidaArtigo em Revista Científica Internacional
2015Os desafios das TIC para a formação inicial de professores: uma análise da agenda internacional e suas influências nas políticas portuguesas = The ICT challenges on initial teacher education: an analysis of the international agenda and its influence on portuguese policiesRosana Martínez; Carlinda Leite; Angélica MonteiroArtigo em Revista Científica Internacional
2001Being better by being right: subjective group dynamics and derogation of in-group deviants when generic norms are underminedJosé M. Marques; Dominic Abrams; Rui SerôdioArtigo em Revista Científica Internacional
2002Colors associated with styles of loveFélix NetoArtigo em Revista Científica Internacional
2015Rape-related cognitive distortions: preliminary findings on the role of early maladaptive schemasVera Sigre-Leirós; Joana Carvalho; Pedro NobreArtigo em Revista Científica Internacional
2011La influencia de los movimientos sociales en una historia de vidaYolanda Rodríguez Castro; Maria José Magalhães; Salomé Coelho; Deidré Matthee; Vânia MartinsArtigo em Revista Científica Internacional
2017Políticas de formação inicial de professores, em Portugal, decorrentes de Bolonha: posições da comunidade científicaAna Rita Leal; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional