Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2141-2150 of 2158 (Search time: 0.066 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2010A reflexão colaborativa como dispositivo de mudança: formação contínua de professores no contexto do Programa Nacional de Ensino do PortuguêsSílvia Maria Alvadia Alves; Fátima PereiraArtigo em Revista Científica Internacional
2015The development of relational competences in high school students by means of sociometric methodsRegiane Macuch; Henrique VazArtigo em Revista Científica Internacional
2008Mãe para mim, pai para ti: o uso do tempo das crianças e as actividades de interacção com os paisVítor Teixeira; Albino Lima; Orlanda CruzArtigo em Revista Científica Internacional
2008Religiosidade e bem-estar ao longo da vidaA. V. Ferreira; Félix NetoArtigo em Revista Científica Internacional
2019Attachment, emotion regulation, and well‐being in couples: intrapersonal and interpersonal associationsTânia Brandão; Marisa Matias; Tiago Ferreira; Joana Vieira; Marc S. Schulz; Paula Mena MatosArtigo em Revista Científica Internacional
2008Satisfaction with life among portuguese and indian adolescents from immigrant families in PortugalM. C. Pinto; Félix NetoArtigo em Revista Científica Internacional
2012Influência da religiosidade no bem-estar subjetivo dos portugueses dos 12 aos 90 anosAna Veríssimo Ferreira; Félix NetoArtigo em Revista Científica Internacional
2019Violência sexual contra crianças e adolescentes: resiliência e protagonismo na AmazóniaJoaquim Hudson de Souza Ribeiro; Susana Coimbra; Vanessa Barbosa Romeira LemeArtigo em Revista Científica Internacional
2008Filho és, pai serás...: a percepção retrospectiva dos homens acerca das formas de envolvimento do seu próprio pai e suas consequências desenvolvimentaisAlbino Lima; Rui Serôdio; Orlanda CruzArtigo em Revista Científica Internacional
2010Intimacy in friendship among portuguese and indian adolescents from immigrant familiesMaria da Conceição Pinto; Félix NetoArtigo em Revista Científica Internacional