Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 273 (Search time: 0.371 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2013Higher education challenges to teaching practices: perspectives drawn from a multidisciplinary peer observation of teaching programAna Mouraz; Amélia Lopes; José Martins FerreiraArtigo em Revista Científica Internacional
2013Organizational contexts of professional work in the third sectorAna Paula Marques; Telmo H. CariaArtigo em Revista Científica Internacional
2009Ser professor nos dias de hoje... Formar professores num mundo em mudançaCarlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2013The individual and contextual impact of a school-based exhibition for AIDS prevention: A mixed methodology approachIsabel Menezes; Norberto Ribeiro; Carmo Cabral-GouveiaArtigo em Revista Científica Internacional
2015Reconfigurações da docência universitária: um olhar focado no processo de Bolonha = Higher education teaching reconfiguration: a focused view on the bologna processCarlinda Leite; Kátia RamosArtigo em Revista Científica Internacional
2004Envolvimento na gestão do currículo de formação inicial e identidades profissionais no ensino primário portuguêsAmélia Lopes; Fátima Pereira; Manuel António; Elisabete Ferreira; Cristina Sousa; Rosália RochaArtigo em Revista Científica Internacional
2014Migrant women's perceptions of healthcare during pregnancy and early motherhood: addressing the social determinants of healthLígia Almeida; Catarina Casanova; José Caldas; Diogo Ayres-de-Campos; Sónia DiasArtigo em Revista Científica Internacional
2004Doubts and intrigues on ethnographic researchSofia Marques SilvaArtigo em Revista Científica Internacional
2012Sexualities, teenage pregnancy and educational life histories in Portugal: experiencing sexual citizenship?Laura Fonseca; Helena C. Araújo; Sofia A. SantosArtigo em Revista Científica Internacional
2012As configurações identitárias dos educadores de infância do setor público e do setor privado na primeira década do séc. XXI = Identity configurations of preschool teachers in public and private sectors during the first decade of the 21st centuryMargarida Marta; Amélia LopesArtigo em Revista Científica Internacional