Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 21 (Search time: 0.498 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2018Implicit theories of intelligence and academic achievement: a meta-analytic reviewAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2016Emotional intelligence throughout portuguese secondary school: a longitudinal study comparing performance and self-report measuresAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2011Individualism-collectivism and personal conceptions of intelligence: guidelines of an intervention plan in the Romanian and Portuguese educational contextsLaura Ciochinã; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2017Parenting and parental involvement in secondary school: focus groups with adolescents' parentsMarisa Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2019Papel da inteligência emocional, felicidade e flow no desempenho académico e bem-estar subjetivo em contexto universitário = The role of emotional intelligence, happiness and flow on academic achievement and subjective well-being in the university contextHelena Moutinho; André Monteiro; Ana Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2013Independent-interdependent self: exploratory study with portuguese and romanian studentsLaura Ciochinã; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2018Concepções pessoais de competência e rendimento acadêmico: estudo longitudinal no ensino secundário português = Personal conceptions of competence and academic achievement: longitudinal study in portuguese secondary schoolJoana Stocker; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2012Desenvolvimento intraindividual das concepções pessoais de competência ao longo do ensino secundárioJoana Stocker; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2020The impact of implicit theories on students' emotional outcomesAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2020Implicit theories of emotional intelligence, ability and trait-emotional intelligence and academic achievementAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional