Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 47 (Search time: 0.81 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2004Objectivos de realização: estudos diferenciais em contexto escolarLuísa Faria; D. ParrachoArtigo em Revista Científica Internacional
2011Measuring collectivism and individualism in the third millenniumBoaz Shulruf; Marianna Alesi; Laura Ciochinã; Luísa Faria; John Hattie; Fu Hong; Anna-Maria Pepi; David WatkinsArtigo em Revista Científica Internacional
2006Estudo comparativo sobre percepcões de características sócio-profissionais de trabalhadores em geral e de imigrantes negros do PALOP africanos em PortugalNelson Lima Santos; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2006Personal conceptions of intelligence: Cross-cultural comparisons between Portuguese and Italian studentsLuísa Faria; Annamaria Pepi; Marianna AlesiArtigo em Revista Científica Internacional
1998Perspectiva sócio-cognitiva da motivação: contributos teóricos e desenvolvimentos empíricosLuísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2008Validarea in contextul cultural românesc a chestionarului de individualism-colectivism al lui Shulruf, Hattie si Dixon (2003)Laura Chiochinã; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2016Emotional intelligence throughout portuguese secondary school: a longitudinal study comparing performance and self-report measuresAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2005Conceptii personale asupra inteligentei: Un studiu de analizǎ factorialǎ confirmatorie cu adolescenti români si portugheziLaura Ciochinã; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2007La Scalla delle Concezioni Personali dell'Intelligenza: un confronto tra le caratteristiche psicometriche della versione portoghese e di quella italianaA. Pepi; Luísa Faria; M. AlesiArtigo em Revista Científica Internacional
2001Harter's self-perception profile for children adapted for use with young portuguese studentsLuísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional