Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 80 (Search time: 0.59 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2011(Re)interpretations by teachers of the national geography curriculum for primary education in PortugalMaria Felisbela Martins; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2005El currículum escolar y el ejercicio docente ante los desafíos de la multiculturalidad en PortugalCarlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2016The effect of curricular activities on learner autonomy: the perspective of undergraduate mechanical engineering studentsM. Duarte; Carlinda Leite; Ana MourazArtigo em Revista Científica Internacional
2008Os dispositivos pedagógicos na educação inter/multiculturalCarlinda Leite; Natércia PachecoArtigo em Revista Científica Internacional
2013Putting knowledge in context: curriculum contextualization in History classesAna Mouraz; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2010EditorialCleoni Fernandes; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2018From the dominant engineering education perspective to the aim of promoting service to humanity and the common good: the importance of rethinking engineering educationFátima Monteiro; Carlinda Leite; Cristina RochaArtigo em Revista Científica Internacional
1986Didáctica do meio ambienteCarlinda Leite; Rosalina PereiraArtigo em Revista Científica Internacional
2013Política de avaliação da docência universitária: elementos para um debate em construção a partir de experiências no Brasil e em Portugal = Assessment of high education teaching policy: elements for a developing debate from experiences in Brazil and PortugalKátia Ramos; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2015Parcerias entre a escola e a comunidade em Portugal: uma análise a partir da avaliaçãoexterna das escolas = Partnerships between school and community in Portugal: an analysis based on external evaluation of schoolsCarlinda Leite; Preciosa Fernandes; Ana Mouraz; Marta SampaioArtigo em Revista Científica Internacional