Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 818 (Search time: 0.231 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2013Students' individual and collective efficacy: joining together two sets of beliefs for understanding academic achievementSílvia Pina Neves; Luísa Faria; Hannu RätyArtigo em Revista Científica Internacional
2015Psicólogos escolares em Portugal: perfil e necessidades de formação = School psychologists in Portugal: training profile and educational needsSofia Abreu Mendes; Isabel Abreu-Lima; Leandro Silva AlmeidaArtigo em Revista Científica Internacional
2003Questionário de atribuições e dimensões causais: qualidades psicométricas no contexto escolar portuguêsA. Azevedo; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2014A systematic review of sexual satisfactionMaría del Mar Sánchez-Fuentes; Pablo Santos-Iglesias; Juan Carlos SierraArtigo em Revista Científica Internacional
2014Stress appraisal, coping and work engagement among police recruits: an exploratory studyMariana Kaiseler; Cristina Queirós; Fernando Passos; Pedro SousaArtigo em Revista Científica Internacional
2000Erectile dysfunction: an empirical approach based on Beck's cognitive theoryPedro Nobre; José Pinto-GouveiaArtigo em Revista Científica Internacional
2006Escala de concepções pessoais de inteligência (ECPI): contributos para a validade de construto através da análise factorial confirmatóriaSílvia Pina Neves; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2016A study of the ethical dilemmas experienced by school psychologists in PortugalSofia A. Mendes; Inês Nascimento; Isabel Abreu-Lima; Leandro AlmeidaArtigo em Revista Científica Internacional
2015Matrix for assessment of activities and participation: measuring functioning beyond diagnosis in young children with disabilitiesSusana Castro; Ana Isabel PintoArtigo em Revista Científica Internacional
2006Sucesso na transição escola-trabalho: a percepção de finalistas do ensino superior portuguêsDiana Vieira; Joaquim Luís CoimbraArtigo em Revista Científica Internacional