Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 211 (Search time: 0.533 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2019The effect of aging on the (mis)perception of intentionality: an ERP studyRita Pasion; Carina Fernandes; Ana Ribeiro Gonçalves; Fernando Ferreira-Santos; Ricardo Páscoa; Fernando Barbosa; João Marques TeixeiraArtigo em Revista Científica Internacional
2019Disentangling policy convergence within the European Higher Education AreaAmélia Veiga; António M. Magalhães; Alberto AmaralArtigo em Revista Científica Internacional
2019Online recruitment in Portugal: theories and candidate profilesCatarina Brandão; Rita Silva; Joana SantosArtigo em Revista Científica Internacional
2019Políticas de currículo em Portugal: concepções e práticasAdriana Cavalcanti dos Santos; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2019Escola, formação humana e a contribuição pedagógica de Dermeval Saviani no cenário contemporâneoJoão Francisco Lopes de LimaArtigo em Revista Científica Internacional
2019Adoption breakdown: concept, research, and implicationsJesús Palacios; Nancy Rolock; Julie Selwyn; Maria Barbosa-DucharneArtigo em Revista Científica Internacional
2019Beyond the child's age at placement: risk and protective factors in preadoption breakdown in PortugalMaria Barbosa-Ducharne; Sylvie MarinhoArtigo em Revista Científica Internacional
2019Bidirectional associations between vocabulary and self-regulation in preschool and their interplay with teacher' child closeness and autonomy supportJoana Cadima; Silvia Barros; Tiago Ferreira; Marina Serra de Lemos; Teresa Leal; Karine VerschuerenArtigo em Revista Científica Internacional
2019The development of episodic foresight in preschoolers: the role of socioeconomic status, parental future orientation, and family contextAlejandro Vásquez-Echeverría; Clementina Tomás; Orlanda CruzArtigo em Revista Científica Internacional
2019A morte da pedagogia?: os fundamentos modernos da educação escolar frente aos desafios da pós-modernidade numa perspectiva histórico-filosóficaJoão Francisco Lopes de LimaArtigo em Revista Científica Internacional