Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.35 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2018Validating the formative nature of psychological empowerment construct: testing cognitive, emotional, behavioral, and relational empowerment componentsMariana Rodrigues; Isabel Menezes; Pedro D. FerreiraArtigo em Revista Científica Internacional
2018A construção de si como investigador: reflexões sobre os processos deformação pós-graduada = The construction of the self as a researcher: reflections on the process ofpost-graduate trainingAmélia Lopes; Isabel MenezesArtigo em Revista Científica Internacional
2018Being civic while disavowing politics: an ethnography of a youth NGO in PortugalCarla Malafaia; Eeva Luhtakallio; Isabel Menezes; Tiago NevesArtigo em Revista Científica Internacional
2018Living, doing, and learning from politics in a youth wing of a political partyCarla Malafaia; Isabel Menezes; Tiago NevesArtigo em Revista Científica Internacional
2018Why words matter: deconstructing the discourses of development education practitioners in development NGOs in PortugalDalila Coelho; João Caramelo; Isabel MenezesArtigo em Revista Científica Internacional
2018Efeitos longitudinais da socialização política nos comportamentos de participação de jovensMariana Rodrigues; Isabel Menezes; Pedro D. FerreiraArtigo em Revista Científica Internacional
2018European identity and citizenship in textbooks/educational mediaPedro D. Ferreira; Cinzia Albanesi; Isabel MenezesArtigo em Revista Científica Internacional
2018From liberal acceptance to intolerance: discourses on sexual diversity in schools by portuguese young PeopleHugo Santos; Sofia Marques da Silva; Isabel MenezesArtigo em Revista Científica Internacional
2018Learning about the European Union in times of crisis: portuguese textbooks' normative visions of european citizenshipFilipe Piedade; Norberto Ribeiro; Manuel Loff; Tiago Neves; Isabel MenezesArtigo em Revista Científica Internacional
2018Investigar com jovens na escola pública: a estratégia WC (WaterCircle) como espaço de construção coletiva do conhecimento e ação na educação ambientalRita Ruivo Marques; Joaquim L. Faria; Isabel MenezesArtigo em Revista Científica Internacional