Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 14 (Search time: 0.033 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016Teste de Vocabulário Emocional (TVE): estudos de adaptação e validação no contexto académico portuguêsAna Costa; Luísa FariaCapítulo ou Parte de Livro
2015The impact of emotional intelligence on academic achievement: a longitudinal study in portuguese secondary schoolAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2016Cross-cultural invariance of Emotional Skills and Competence Questionnaire between Portugal and CroatiaAna Costa; Luísa Faria; Vladimir TaksicArtigo em Revista Científica Internacional
2019Inteligência emocional, felicidade e flow: que relações com o trabalho académico e o bem-estar subjetivo em jovens-adultosHelena Moutinho; André Monteiro; Ana Costa; Luísa FariaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Avaliação da inteligência emocional: desafios, controvérsias e contributosAna Costa; Luísa FariaCapítulo ou Parte de Livro
2019Programas de educação social e emocional na escola: importância e perspetivas no contexto portuguêsAna Costa; Luísa FariaArtigo em Outras Revistas
2016Emotional intelligence throughout portuguese secondary school: a longitudinal study comparing performance and self-report measuresAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2011Vocabulary of Emotions Test (VET): A cross-cultural validation in portuguese and croatian contextsAna Costa; Luísa Faria; Vladimir TaksicArtigo em Revista Científica Internacional
2020Construção e validação da Escala de Teorias Implícitas de Inteligência Emocional (TIIE) no contexto escolar = Development and validation of the Implicit Theories of Emotional Intelligence Scale (ITEI) in the academic contextAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2020Implicit theories of emotional intelligence, ability and trait-emotional intelligence and academic achievementAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional