Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.287 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016Teste de Vocabulário Emocional (TVE): estudos de adaptação e validação no contexto académico portuguêsAna Costa; Luísa FariaCapítulo ou Parte de Livro
2017Educación social y emocional revisitada: perspectivas sobre la práctica en la escuela portuguesaAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2013Aprendizagem social e emocional: reflexões sobre a teoria e a prática na escola portuguesa = Social and emotional learning: Reflections on theory and practice in school portugueseAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Nacional
2015The impact of emotional intelligence on academic achievement: a longitudinal study in portuguese secondary schoolAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2016Cross-cultural invariance of Emotional Skills and Competence Questionnaire between Portugal and CroatiaAna Costa; Luísa Faria; Vladimir TaksicArtigo em Revista Científica Internacional
2011Vocabulary of Emotions Test (VET): A cross-cultural validation in portuguese and croatian contextsAna Costa; Luísa Faria; Vladimir TaksicArtigo em Revista Científica Internacional
2016Avaliação da inteligência emocional: desafios, controvérsias e contributosAna Costa; Luísa FariaCapítulo ou Parte de Livro
2018Implicit theories of intelligence and academic achievement: a meta-analytic reviewAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2016Emotional intelligence throughout portuguese secondary school: a longitudinal study comparing performance and self-report measuresAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2019Papel da inteligência emocional, felicidade e flow no desempenho académico e bem-estar subjetivo em contexto universitário = The role of emotional intelligence, happiness and flow on academic achievement and subjective well-being in the university contextHelena Moutinho; André Monteiro; Ana Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional