Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.025 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2015Analysing curriculum development through schools' external evaluation: the guidelines in Portugal and EnglandCarla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa FernandesArtigo em Revista Científica Internacional
2017Avaliação externa de escolas: do discurso às práticas: uma análise focada em Portugal e em InglaterraCarla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa FernandesArtigo em Revista Científica Internacional
2018Uma tipologia para a compreensão da avaliação de escolas = A model to understanding school assessmentsCarla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa FernandesArtigo em Revista Científica Internacional
2013Curricular contextualization: tracking the meanings of a conceptPreciosa Fernandes; Carlinda Leite; Ana Mouraz; Carla FigueiredoArtigo em Revista Científica Internacional
2018Challenges of curricular contextualisation: teachers' perspectivesCarlinda Leite; Preciosa Fernandes; Carla FigueiredoArtigo em Revista Científica Internacional
2020National curriculum vs curricular contextualisation: teachers' perspectivesCarlinda Leite; Preciosa Fernandes; Carla FigueiredoArtigo em Revista Científica Internacional
2016The curriculum in school external evaluation frameworks in Portugal and EnglandCarla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa FernandesArtigo em Revista Científica Internacional
2019A avaliação externa de escolas no concelho do Porto (Portugal): perspetivas de gestores de agrupamentos de escolas = External evaluation of schools in Porto (Portugal): perspectives of school clusters principalsMiguel Correia; Carla Figueiredo; Carlinda LeiteArtigo em Revista Científica Internacional
2016O desenvolvimento do currículo no contexto de uma avaliação de escolas centrada nos resultados: que implicações?Carla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa FernandesArtigo em Revista Científica Internacional
2019Entre os enunciados políticos e os "corredores de liberdade" nas práticas curriculares dos professores = Between political statements and the "corridors of freedom" in teachers' curricular practicesCarla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa FernandesArtigo em Revista Científica Internacional