Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 274 (Search time: 0.061 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2012Emotional intelligence in the portuguese academic context: validation studies of "The Emotional Skills and Competence Questionnaire" (ESCQ)Luísa Faria; Nelson Lima-SantosArtigo em Revista Científica Internacional
2006Cross-cultural validation of the Emotional Skills and Competence Questionnaire (ESCQ)Luísa Faria; N. Lima Santos; V. Taksic; H. Räty; B. Molander; S. Holmström; J. Jansson; A. Avsec; N. Extremera; P. Fernández-Barrocal; H. ToyotaArtigo em Revista Científica Nacional
2006Concepções pessoais de inteligência de estudantes portugueses e romenos: estudo preliminar de análise factorial confirmatóriaLaura Ciochina; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Nacional
2009A inteligência emocional no contexto de enfermagem: estudo exploratório com o questionário de competência emocional (QCE)Ana Cristina Costa; Luísa FariaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2010Representações da inteligência e do sucesso: comparação entre alunos portugueses e romenosLaura Ciochinã; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Nacional
2010Students' individual and collective efficacy: joining together two sets of beliefs for understanding academic achievementSílvia Pina Neves; Joana Stocker; Luísa FariaResumo de Comunicação em Conferência Internacional
2001Contributos da equitação adaptada para a promoção do auto-conceito em portadores de paralisia cerebralLuísa Faria; Natália Flores da CostaArtigo em Revista Científica Nacional
2009A inteligência emocional no contexto de enfermagem: estudo exploratório com o questionário de competência emocional (QCE)Ana Cristina Costa; Luísa FariaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2002Grupo primárioLuísa FariaCapítulo ou Parte de Livro
2015The impact of emotional intelligence on academic achievement: a longitudinal study in portuguese secondary schoolAna Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional