Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 419 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016Portuguese validation of the Social Competence and Behavior Evaluation Scale (SCBE-30)Alejandro Vásquez Echeverría; Tânia Rocha; Joana Costa Leite,; Pedro Teixeira; Orlanda CruzArtigo em Revista Científica Internacional
2003Disfunções sexuais: contributos para a construção de um modelo compreensivo baseado na teoria cognitivaPedro NobreTese
2012Burnout e empatia em advogados em prática individual: diferenças de géneroCarla Alexandra Cardoso dos SantosDissertação
2014La validation des acquis et leur reconnaissance par diplôme scolaire au Portugal: les réféntiels de «compétences-clés» sont-ils une solution ou un problème?Marta Santos; Joana FernandesCapítulo ou Parte de Livro
2017Parenting and parental involvement in secondary school: focus groups with adolescents' parentsMarisa Costa; Luísa FariaArtigo em Revista Científica Internacional
2018Attributing and managing the crisis: lay representations in three european countriesStamos Papastamou; Xenia Chryssochoou; Vassilis Pavlopoulos; Gerasimos Prodromitis; Gabrielle Poeschl; Silvia Mari; Joaquim Pires Valentim; Chiara Volpato; Pascal Marchand; Pierre RatinaudArtigo em Revista Científica Internacional
2012Défices executivos em fases iniciais da demência de Alzheimer: contributo da Ineco Frontal ScreeningHelena Isabel Sousa MoreiraDissertação
2016Work engagement and personality traits among nursesCristina Queirós; Elizabete Borges; Margarida Abreu; Pilar Mosteiro; Patrícia Baptista; Vanda FelliPoster em Conferência Internacional
2011Conceções de saúde e doença de crianças portadoras de doença crónica: um estudo utilizando a escrita como forma de comunicaçãoAna Filipa Monteiro AguiarDissertação
2016Les ergonomes peuvent-ils rester borgnes?: à propos de la relation intervention-formation-genre = Why are there still one-eyed ergonomists?: the connection between intervention, training, and gender = Los ergónomos pueden quedarse con una mirada unilateral?: a propósito de la relación intervención-formación-géneroMarianne Lacomblez; Edmée Ollagnier; Catherine TeigerArtigo em Revista Científica Internacional