Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.535 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2017-09-12Does Idiosyncratic RV Capture Information or Noise?Cerqueira, António; Pereira, ClaudiaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017-10Loose coupling in a beyond budgeting implementation: a case studyLisa Linn Nagel; João OliveiraArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017Port value-at-risk estimation through generalized meansGomes, M.I.; Fernanda Figueiredo; Henriques-Rodrigues, L.Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017-09-15Does Earnings Management Affect Idiosyncratic Volatility?Cerqueira, António; Pereira, ClaudiaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017PrefaceEugénio Oliveira; João Gama; Zita Vale; Henrique Lopes CardosoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017Customer Brand Engagement, Satisfaction and Brand Loyalty: A Comparative Study between Functional and Emotional BrandsTeresa Fernandes; Mariana MoreiraArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017Impact of a web-based intervention to improve nutritional literacy in families of pre-school children: The Nutriscience programNuno Moutinho; José Azevedo; Padrão, Patrícia; Gregório, Maria João; Barros, Renata; Carla AlmeidaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017A multi-objective unit commitment problem combining economic and environmental criteria in a metaheuristic approachRoque, LAC; Dalila B.M.M. Fontes; Fontes, Fernando A C C; Luis A C RoqueArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017-09-10LUXURY CONSUMER-BRAND RELATIONSHIPS - THE IMPORTANCE OF SELF IN BRAND LOVEAmélia Brandão; Paula Rodrigues; Clarinda Rodrigues; Paula CostaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional