Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 14 (Search time: 0.552 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2013The Effect of Servicescape on Customer Perceived Quality, Satisfaction and Desire to Return to a Sports Service: the Estádio do Dragão (Dragon Stadium) CaseTeresa Fernandes; Sara NevesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Public e-Procurement Perceived Impacts: the Case of Northern Portuguese SMEsVítor Vieira; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2014"The Role of Branding in a B2B Purchasing Context"Mariana Gomes; Teresa Fernandes; Amélia BrandãoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017Customer Brand Engagement, Satisfaction and Brand Loyalty: A Comparative Study between Functional and Emotional BrandsTeresa Fernandes; Mariana MoreiraArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2014"The Effect of Price Discrimination Practices on New and Existing Clients in a Service Setting"Teresa Fernandes; Ana AndradeArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Evaluating the Impact of Customer Demographical Characteristics on Relationship OutcomesTeresa Fernandes; João Proença; Meena RambocasArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013The Effect of Service Context in Consumer Relationship Proneness and BehaviorTeresa Fernandes; Fábia EstevesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Purchase Intention of Online Content: An Application to Music Streaming ServicesJoão Guerra; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015Relationship Bonds and Customer Loyalty: A Study Across Different Service ContextsMafalda Lima; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015Measuring Experience Quality and Outcomes in Services: The Case of Port Wine CellarsTeresa Fernandes; Mariana CruzArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional