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Issue DateTitleAuthor(s)Type
2015Relationship Bonds and Customer Loyalty: A Study Across Different Service ContextsMafalda Lima; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015Measuring Experience Quality and Outcomes in Services: The Case of Port Wine CellarsTeresa Fernandes; Mariana CruzArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Drivers of Consumer Engagement with Sport Clubs on FacebookMaria Leonor Vale; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015Riscos laborais de homens e mulheres migrantes e segurança no trabalhoMaria da Conceição Pereira Ramos; O. PatricioArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2014"The Effect of Self-Scanning Checkout on Customer Satisfaction and Repatronage in a Retail Context"Teresa Fernandes; Rui PedrosoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013The Effect of Servicescape on Customer Perceived Quality, Satisfaction and Desire to Return to a Sports Service: the Estádio do Dragão (Dragon Stadium) CaseTeresa Fernandes; Sara NevesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2018-05-30Accruals Quality, Analysts Forecasts and Idiosyncratic Return Volatility: UK EvidenceCerqueira, António; Pereira, ClaudiaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2018-04-09Information Environment Quality and Idiosyncratic Return Volatility: Evidence from the UKCerqueira, António; Pereira, ClaudiaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional