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Issue DateTitleAuthor(s)Type
2015Measuring Experience Quality and Outcomes in Services: The Case of Port Wine CellarsTeresa Fernandes; Mariana CruzArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013The Effect of Servicescape on Customer Perceived Quality, Satisfaction and Desire to Return to a Sports Service: the Estádio do Dragão (Dragon Stadium) CaseTeresa Fernandes; Sara NevesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2018Customer Engagement in Social Network Brand Communities: Drivers and Impact on Brand LoyaltyTeresa Fernandes; Ana CastroArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2019Towards a Better Understanding of Consumers' Willingness to Disclose Personal InformationTeresa Fernandes; Nuno PereiraArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2020Millennials Engagement and Loyalty to their Loved Brands on Social MediaTeresa Fernandes; Inês InverneiroArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Purchase Intention of Online Content: An Application to Music Streaming ServicesJoão Guerra; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Evaluating the Impact of Customer Demographical Characteristics on Relationship OutcomesTeresa Fernandes; João Proença; Meena RambocasArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Drivers of Consumer Engagement with Sport Clubs on FacebookMaria Leonor Vale; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2020Privacy or Personalization? Drivers, Deterrents and Moderators of Consumers' Willingness to Disclose Personal DataTeresa Fernandes; Nuno PereiraArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013The Effect of Service Context in Consumer Relationship Proneness and BehaviorTeresa Fernandes; Fábia EstevesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional