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Issue DateTitleAuthor(s)Type
1998Agency and Constitutional Ordering in Networks - A Case Study of the Port Wine SectorCarlos Henrique Figueiredo e Melo de Brito; Luís M. AraújoArtigo em Revista Científica Internacional
2013Business Service Networks and their Process of Emergence: The Case of the Health Cluster PortugalCarla Ramos; Catarina Roseira; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2010Uma Abordagem Relacional ao Valor da MarcaCarlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2012General equilibrium in markets for lemonsJoão Correia-da-SilvaArtigo em Revista Científica Internacional
2010Brand Relationships: A Personality-Based ApproachHelena Nobre; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2012The Importance of Second-Hand Knowledge in the Revised Uppsala Model: Can European Textiles Producers Export to China?Susana Costa e Silva; Eugénia Pacheco; Raquel Meneses; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2013Network Pictures and Supplier Management: An Empirical StudyCatarina Roseira; Carlos Brito; David FordArtigo em Revista Científica Internacional
2004Consumer Response Analysis to the Electronic BrandsHelena Nobre; Carlos Brito; Paulo LencastreArtigo em Revista Científica Internacional
2011Sensorial Brand Strategies for Value Co-creationClarinda Rodrigues; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2009Capabilities exchange through business interaction: An empirical investigation of a client-IT supplier relationshipCarlos Brito; Mafalda NogueiraArtigo em Revista Científica Internacional