Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 21 (Search time: 0.037 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2013Business Service Networks and their Process of Emergence: The Case of the Health Cluster PortugalCarla Ramos; Catarina Roseira; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2010Uma Abordagem Relacional ao Valor da MarcaCarlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2010Brand Relationships: A Personality-Based ApproachHelena Nobre; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2012The Importance of Second-Hand Knowledge in the Revised Uppsala Model: Can European Textiles Producers Export to China?Susana Costa e Silva; Eugénia Pacheco; Raquel Meneses; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2013Network Pictures and Supplier Management: An Empirical StudyCatarina Roseira; Carlos Brito; David FordArtigo em Revista Científica Internacional
2004Consumer Response Analysis to the Electronic BrandsHelena Nobre; Carlos Brito; Paulo LencastreArtigo em Revista Científica Internacional
2011Sensorial Brand Strategies for Value Co-creationClarinda Rodrigues; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2009Capabilities exchange through business interaction: An empirical investigation of a client-IT supplier relationshipCarlos Brito; Mafalda NogueiraArtigo em Revista Científica Internacional
2006A Network Perspective of the Port Wine SectorCarlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2011A Importância do Marketing para o Desenvolvimento Turístico: O Caso de MontalegreRicardo Correia; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Nacional