Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 15 (Search time: 0.029 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2013Business Service Networks and their Process of Emergence: The Case of the Health Cluster PortugalCarla Ramos; Catarina Roseira; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2010Uma Abordagem Relacional ao Valor da MarcaCarlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2010Brand Relationships: A Personality-Based ApproachHelena Nobre; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2012The Importance of Second-Hand Knowledge in the Revised Uppsala Model: Can European Textiles Producers Export to China?Susana Costa e Silva; Eugénia Pacheco; Raquel Meneses; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2013Network Pictures and Supplier Management: An Empirical StudyCatarina Roseira; Carlos Brito; David FordArtigo em Revista Científica Internacional
2011Sensorial Brand Strategies for Value Co-creationClarinda Rodrigues; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2011A Importância do Marketing para o Desenvolvimento Turístico: O Caso de MontalegreRicardo Correia; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Nacional
2010Service Quality and Customer Satisfaction in Public TransportsFilipa Fonseca; Sofia Pinto; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2012An Examination of the Tribal Community Dimensions of ICT UsersAna Lima; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2011Marketing Relacional: Das Origens às Actuais Escolas de PensamentoCarlos BritoArtigo em Revista Científica Nacional