Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.457 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016Dimensions and outcomes of experience quality in tourism: The case of Port wine cellarsTeresa Fernandes; Mariana CruzArtigo em Revista Científica Internacional
2016Determinants of brand relevance in a B2B service purchasing contextMariana Gomes; Teresa Fernandes; Amélia BrandãoArtigo em Revista Científica Internacional
2016Material constituído por um conjunto de acetatos e casos de estudo, no âmbito da u.c. Marketing, da Licenciatura em Economia.Teresa FernandesPublicação Didática
2016Purchase Intention of Online Content: An Application to Music Streaming ServicesJoão Guerra; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Unfairness in consumer services: Outcomes of differential treatment of new and existing clientsTeresa Fernandes; Ana AndradeArtigo em Revista Científica Internacional
2016Drivers of Customer Brand EngagementTeresa Fernandes; Amélia CarvalhoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Drivers of Consumer Engagement with Sport Clubs on FacebookMaria Leonor Vale; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Customer Engagement and Loyalty: A Comparative Study Between Service ContextsTeresa Fernandes; Fábia EstevesArtigo em Revista Científica Internacional
2016How to engage customers in co-creation: customers' motivations for collaborative innovationTeresa Fernandes; Pedro RemelheArtigo em Revista Científica Internacional
2016Material constituído por um conjunto de acetatos e casos de estudo, no âmbito da u.c. Marketing Relacional, do Mestrado em Economia e Administração de Empresas.Teresa FernandesPublicação Didática