Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 63 (Search time: 0.434 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016Dimensions and outcomes of experience quality in tourism: The case of Port wine cellarsTeresa Fernandes; Mariana CruzArtigo em Revista Científica Internacional
2015Material constituído por um conjunto de acetatos e casos de estudo, no âmbito da u.c. Marketing Relacional, do Mestrado em MarketingTeresa FernandesPublicação Didática
2013Public e-Procurement Perceived Impacts: the Case of Northern Portuguese SMEsVítor Vieira; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015Public e-procurement impacts in small-and medium-enterprisesTeresa Fernandes; Vítor VieiraArtigo em Revista Científica Internacional
2014"The Role of Branding in a B2B Purchasing Context"Mariana Gomes; Teresa Fernandes; Amélia BrandãoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Reassessing Relationships in Consumer Markets: Emotion, Cognition, and Consumer Relationship IntentionTeresa Fernandes; João ProençaArtigo em Revista Científica Internacional
2016Determinants of brand relevance in a B2B service purchasing contextMariana Gomes; Teresa Fernandes; Amélia BrandãoArtigo em Revista Científica Internacional
2015Material constituído por um conjunto de acetatos e casos de estudo, no âmbito da u.c. Marketing em Serviços de Saúde, do Mestrado em Gestão e Economia de Serviços de Saúde.Teresa FernandesPublicação Didática
2014"The Effect of Price Discrimination Practices on New and Existing Clients in a Service Setting"Teresa Fernandes; Ana AndradeArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Evaluating the Impact of Customer Demographical Characteristics on Relationship OutcomesTeresa Fernandes; João Proença; Meena RambocasArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional