Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 63 (Search time: 0.378 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016Drivers of Customer Brand EngagementTeresa Fernandes; Amélia CarvalhoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Drivers of Consumer Engagement with Sport Clubs on FacebookMaria Leonor Vale; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2010The impact of the Internet upon bank marketingproenca, jf; Teresa Fernandes; Marta SilvaArtigo em Revista Científica Internacional
2016Customer Engagement and Loyalty: A Comparative Study Between Service ContextsTeresa Fernandes; Fábia EstevesArtigo em Revista Científica Internacional
2014Material constituído por um conjunto de acetatos, no âmbito da u.c. Plano de Dissertação/Trabalho de Projeto/Estágio, do Mestrado em Gestão de ServiçosTeresa FernandesPublicação Didática
2014Material constituído por um conjunto de acetatos e casos de estudo, no âmbito da u.c. Marketing de Serviços, do Mestrado em Gestão de Serviços.Teresa FernandesPublicação Didática
2016How to engage customers in co-creation: customers' motivations for collaborative innovationTeresa Fernandes; Pedro RemelheArtigo em Revista Científica Internacional
2014"The Effect of Self-Scanning Checkout on Customer Satisfaction and Repatronage in a Retail Context"Teresa Fernandes; Rui PedrosoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013The Effect of Servicescape on Customer Perceived Quality, Satisfaction and Desire to Return to a Sports Service: the Estádio do Dragão (Dragon Stadium) CaseTeresa Fernandes; Sara NevesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Material constituído por um conjunto de acetatos e casos de estudo, no âmbito da u.c. Marketing Relacional, do Mestrado em Economia e Administração de Empresas.Teresa FernandesPublicação Didática