Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 55 (Search time: 0.379 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2018-10-17A influencia dos Youtubers na intenção de compra da geração millennialJoana Pereira PintoDissertação
2006Mobilité Géographique et Développement Local au PortugalMaria da Conceição Pereira Ramos; M. B. GonçalvesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2014Gestão estratégica, liderança, e cultura nas organizações do terceiro setorSofia Cruz; Celso Pais; Cristina ParenteCapítulo ou Parte de Livro
2015Economia verde, impactos ambientais e responsabilidade social. Desafios para a formação e consciência ambiental e a sustentabilidadeMaria da Conceição Pereira RamosCapítulo ou Parte de Livro
2014Transparency, workplace surveillance, and the illusion of absolute controlCabral-Cardoso, C.; Lopes, L.Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Public e-Procurement Perceived Impacts: the Case of Northern Portuguese SMEsVítor Vieira; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2018-10-30O Marketing Social e a Segurança Rodoviária: o Caso dos Acidentes com Pesados na A25Sandra Cristina Pereira Costa SantosRelatório de Estágio
2015Public e-procurement impacts in small-and medium-enterprisesTeresa Fernandes; Vítor VieiraArtigo em Revista Científica Internacional
2014"The Role of Branding in a B2B Purchasing Context"Mariana Gomes; Teresa Fernandes; Amélia BrandãoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2008The blind spot of relationships in consumer markets: The consumer proneness to engage in relationshipsTeresa Fernandes; João ProençaArtigo em Revista Científica Internacional