Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/14450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorManuel Matos
dc.creatorJoão Caramelo
dc.date.accessioned2019-02-01T20:35:57Z-
dc.date.available2019-02-01T20:35:57Z-
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0872-7643
dc.identifier.othersigarra:82171
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/14450-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleA racionalidade compósita como modelo de análise das práticas de formação contínua
dc.typeArtigo em Revista Científica Nacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82171.pdf353.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons