Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/107503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorTiago Manuel de Melo Queirós Ribeiro
dc.date.accessioned2020-06-30T23:08:38Z-
dc.date.available2020-06-30T23:08:38Z-
dc.date.issued2017-06-30
dc.date.submitted2017-10-13
dc.identifier.othersigarra:214345
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/107503-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.subjectEngenharia civil
dc.subjectCivil engineering
dc.titleEnquadramento atual e otimização de transporte público em Luanda
dc.typeDissertação
dc.contributor.uportoFaculdade de Engenharia
dc.identifier.tid201803690
dc.subject.fosCiências da engenharia e tecnologias::Engenharia civil
dc.subject.fosEngineering and technology::Civil engineering
thesis.degree.disciplineMestrado Integrado em Engenharia Civil
thesis.degree.grantorFaculdade de Engenharia
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level1
rcaap.embargofctA tese contém informação que não pode ser pública
Appears in Collections:FEUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
214345.pdfEnquadramento atual e otimização de transporte público em Luanda5.65 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.