Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/100491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAmélia Lopes
dc.date.accessioned2019-02-01T17:56:58Z-
dc.date.available2019-02-01T17:56:58Z-
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1645-7587
dc.identifier.othersigarra:83776
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/100491-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleO estado da investigação portuguesa no domínio do desenvolvimento profissional e (re)construções identitárias dos professores: missão (im)possível
dc.typeArtigo em Revista Científica Nacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83776.pdf
  Restricted Access
11.49 MBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.