Browsing by Subject Social sciences, Social sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 180 to 199 of 202 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2013The Third Sector in Portugal: External communication practices and organizational legitimacyCristina ParenteArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2014-02-13The Use of LO in a VET System: PortugalAlfredo SoeiroResumo de Comunicação em Conferência Internacional
2006-09-15TheThird Mission of Universities Case Study on European and American UniversitiesAlfredo SoeiroRelatório Técnico
2017-05-22Third Mission of UniversitiesAlfredo SoeiroResumo de Comunicação em Conferência Internacional
2021To share or not to share?: Understanding consumers willingness to disclose personal data onlineRita Barreira; Teresa FernandesResumo de Comunicação em Conferência Nacional
2019Towards a Better Understanding of Consumers' Willingness to Disclose Personal InformationTeresa Fernandes; Nuno PereiraArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2023Towards a better understanding of volunteer engagement: self-determined motivations, self-expression needs and co-creation outcomesTeresa Fernandes; Manuel Aires de MatosArtigo em Revista Científica Internacional
2016Trabalho sexualAlexandra OliveiraCapítulo ou Parte de Livro
2017Um estudo exploratório acerca dos desafios da liderançaCatarina Castro; Catarina BrandãoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2011Uma interpretação do olhar da história sobre BolonhaAmélia Veiga; Alberto AmaralArtigo em Revista Científica Nacional
2021Understanding consumers' acceptance of automated technologies in service encounters: Drivers of digital voice assistants adoptionTeresa Fernandes; Elisabete OliveiraArtigo em Revista Científica Internacional
2018UNDERSTANDING CUSTOMER BRAND ENGAGEMENT WITH VIRTUAL SOCIAL COMMUNITIES: A COMPREHENSIVE MODEL OF DRIVERS, OUTCOMES AND MODERATORSAmélia Carvalho; Teresa FernandesArtigo em Revista Científica Internacional
2020Understanding drivers and outcomes of lurking vs. posting engagement behaviours in social media-based brand communitiesTeresa Fernandes; Ana CastroArtigo em Revista Científica Internacional
2023-06-03Understanding Special Requests as Drivers of Customer Citizenship Behaviors: the Mediating Role of Gratitude and SatisfactionTeresa Fernandes; Beatriz CruzeiroArtigo em Revista Científica Internacional
2016Unfairness in consumer services: Outcomes of differential treatment of new and existing clientsTeresa Fernandes; Ana AndradeArtigo em Revista Científica Internacional
2004Urban Planning for Immigrant SustainabilityEmília Malcata RebeloArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2004Urban planning for multiethnic city sustainabilityEmília Maria Delgado Domingos Antunes Malcata RebeloArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2010Utilization of SST in Banking Services and the Consumer's Brhaviour in PortugalM.A. Rodrigues; João ProençaTrabalho Académico
2016Validation of the Drinking Motives Questionnaire: revised in six european countriesMaria Fernandes-Jesus; Franca Beccaria; Jakob Demant; Lena Fleig; Isabel Menezes; Urte Scholz; Richard de Visser; Richard CookeArtigo em Revista Científica Internacional
2021Volunteer engagement: drivers and outcomes on non-profits' co-creation of valueManuel Matos; Teresa FernandesArtigo em Revista Científica Internacional