Browsing by Subject Ciências Sociais, Ciências sociais

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 162 to 181 of 200 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016-02TALOE - Time to Assess Learning Outcomes / WebinarAlfredo SoeiroTrabalho Académico
2012The Bologna Accord and New StudentsAlfredo SoeiroArtigo em Outras Revistas
2013The Bologna process: inception, 'take up' and familiarity"Guy Neave; Amélia VeigaArtigo em Revista Científica Internacional
2013The Commoditization of Higher Education in PortugalAlfredo SoeiroArtigo em Outras Revistas
2009The consumers' Profile of SST in the Portuguese Banking ServicesMaria A. Rodrigues; João ProençaArtigo em Revista Científica Internacional
2004The cyberspace impacts on urban policiesEmília Malcata RebeloArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2014The efficiency of Portuguese Tech nology Transfer Offices and th e importance of universi ty characteristicsAurora TeixeiraLivro de Atas de Conferência Internacional
2012The european higher education area: various perspectives on the complexities of a multi-level governance systemAlberto Amaral; Amélia VeigaArtigo em Revista Científica Nacional
2016The four modes of thinking framed by utopian discursivity. Or why we need UtopiaFátima VieiraCapítulo ou Parte de Livro
2010The impact of commercial activity on the form and structure of the city - the case of Portuguese mediumsized citiesSaraiva, Miguel Marinho; Pinho, PauloArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2012The impacts of Bologna and of the Lisbon agendaAmélia Veiga; Alberto AmaralCapítulo ou Parte de Livro
2014The repositioning of the Euro Area in the world system: political and economic dimensionsAugusto Santos SilvaArtigo em Revista Científica Internacional
2020The Rise of the Machines? Understanding Consumers' Motivations to Use Automated Service TechnologiesElisabete Oliveira; Teresa FernandesResumo de Comunicação em Conferência Nacional
2018The role of employee emotional competence in service recovery encountersTeresa Fernandes; Marta Morgado; Maria Antónia RodriguesArtigo em Revista Científica Internacional
2014The role of servicescape as a driver of customer value in experience-centric service organizations: the Dragon Football Stadium caseTeresa Fernandes; Sara NevesArtigo em Revista Científica Internacional
2006-09-15The Third Mission of Universities Case Study on European and American UniversitiesAlfredo SoeiroResumo de Comunicação em Conferência Internacional
2013The Third Sector in Portugal: External communication practices and organizational legitimacyCristina ParenteArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2014-02-13The Use of LO in a VET System: PortugalAlfredo SoeiroResumo de Comunicação em Conferência Internacional
2006-09-15TheThird Mission of Universities Case Study on European and American UniversitiesAlfredo SoeiroRelatório Técnico
2017-05-22Third Mission of UniversitiesAlfredo SoeiroResumo de Comunicação em Conferência Internacional