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Repositório Aberto da Universidade do Porto
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Title
Author(s)
Type
2019
Consumer brand engagement, satisfaction and brand loyalty: a comparative study between functional and emotional brand relationships
Teresa Fernandes
;
Mariana Moreira
Artigo em Revista Científica Internacional
2017
Customer Brand Engagement, Satisfaction and Brand Loyalty: A Comparative Study between Functional and Emotional Brands
Teresa Fernandes
;
Mariana Moreira
Resumo de Comunicação em Conferência Internacional
2016
Customer Engagement and Loyalty: A Comparative Study Between Service Contexts
Teresa Fernandes
;
Fábia Esteves
Artigo em Revista Científica Internacional
2018
Customer Engagement in Social Network Brand Communities: Drivers and Impact on Brand Loyalty
Teresa Fernandes
;
Ana Castro
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2019
Customer Engagement in Social Network Brand Communities: Drivers and Impact on Brand Loyalty
Teresa Fernandes
;
Ana Castro
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016
Determinants of brand relevance in a B2B service purchasing context
Mariana Gomes
;
Teresa Fernandes
;
Amélia Brandão
Artigo em Revista Científica Internacional
2022-06-01
Developing the Oak Collection at the Jardim Botânico da Universidade do Porto, Portugal
Calos Vila-Viçosa
;
Teresa Fernandes
;
João Junqueira
;
Joana Tinoco
;
Iúri Frias
;
Paulo Farinha Marques
Artigo em Revista Científica Internacional
2017
Dimensions and Outcomes of Customer Experience: a Study on Retail Banking Services
Teresa Fernandes
;
Teresa Pinto
Livro de Atas de Conferência Internacional
2016
Dimensions and outcomes of experience quality in tourism: The case of Port wine cellars
Teresa Fernandes
;
Mariana Cruz
Artigo em Revista Científica Internacional
2019
Drivers and deterrents of music streaming services purchase intention
Teresa Fernandes
;
Guerra, J
Artigo em Revista Científica Internacional
2016
Drivers of Consumer Engagement with Sport Clubs on Facebook
Maria Leonor Vale
;
Teresa Fernandes
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017
Drivers of Consumer Engagement with Sports Clubs on Facebook: An Extended Abstract
Vale, L
;
Teresa Fernandes
Livro de Atas de Conferência Internacional
2016
Drivers of Customer Brand Engagement
Teresa Fernandes
;
Amélia Carvalho
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
1997
Estudo descritivo e comparativo de aspectos relacionados com a participação dos alunos nas actividades do desporto escolar, nos 2º e 3º ciclos do ensino básico e ensino secundário, no centro da área educativa da Lezíria e Médio Tejo, no ano lectivo de 1996/97
Teresa Fernandes
Trabalho Académico
2013
Evaluating the Impact of Customer Demographical Characteristics on Relationship Outcomes
Teresa Fernandes
;
João Proença
;
Meena Rambocas
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2021-02
From Fandom to Fad: Are Millennials Really Engaged With and Loyal to Their Loved Brands on Social Media?
Teresa Fernandes
;
Inês Inverneiro
Artigo em Revista Científica Internacional
2016
How to engage customers in co-creation: customers' motivations for collaborative innovation
Teresa Fernandes
;
Pedro Remelhe
Artigo em Revista Científica Internacional
2022-06-01
Jardim Botânico do Porto mitiga pragas e doenças das plantas através de práticas respeitadoras de pessoas e ambiente
Teresa Fernandes
;
Paulo Farinha Marques
;
Ana Aguiar
Artigo em Outras Revistas
2022
Judging a book by its cover? The role of unconventional appearance on social media influencers effectiveness
Teresa Fernandes
;
Heather Nettleship
;
Luisa Helena Pinto
Artigo em Revista Científica Internacional
2022
Luxury brands and social media: drivers and outcomes of consumer engagement on Instagram
Marta Oliveira
;
Teresa Fernandes
Artigo em Revista Científica Internacional