Browsing by Author Teresa Fernandes

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2024Brands as drivers of social media fatigue and its effects on users disengagement: the perspective of young consumersTeresa Fernandes; Rodrigo OliveiraArtigo em Revista Científica Internacional
2019Consumer brand engagement, satisfaction and brand loyalty: a comparative study between functional and emotional brand relationshipsTeresa Fernandes; Mariana MoreiraArtigo em Revista Científica Internacional
2017Customer Brand Engagement, Satisfaction and Brand Loyalty: A Comparative Study between Functional and Emotional BrandsTeresa Fernandes; Mariana MoreiraResumo de Comunicação em Conferência Internacional
2016Customer Engagement and Loyalty: A Comparative Study Between Service ContextsTeresa Fernandes; Fábia EstevesArtigo em Revista Científica Internacional
2018Customer Engagement in Social Network Brand Communities: Drivers and Impact on Brand LoyaltyTeresa Fernandes; Ana CastroArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2019Customer Engagement in Social Network Brand Communities: Drivers and Impact on Brand LoyaltyTeresa Fernandes; Ana CastroArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Determinants of brand relevance in a B2B service purchasing contextMariana Gomes; Teresa Fernandes; Amélia BrandãoArtigo em Revista Científica Internacional
2022-06-01Developing the Oak Collection at the Jardim Botânico da Universidade do Porto, PortugalCalos Vila-Viçosa; Teresa Fernandes; João Junqueira; Joana Tinoco; Iúri Frias; Paulo Farinha MarquesArtigo em Revista Científica Internacional
2017Dimensions and Outcomes of Customer Experience: a Study on Retail Banking ServicesTeresa Fernandes; Teresa PintoLivro de Atas de Conferência Internacional
2016Dimensions and outcomes of experience quality in tourism: The case of Port wine cellarsTeresa Fernandes; Mariana CruzArtigo em Revista Científica Internacional
2019Drivers and deterrents of music streaming services purchase intentionTeresa Fernandes; Guerra, JArtigo em Revista Científica Internacional
2016Drivers of Consumer Engagement with Sport Clubs on FacebookMaria Leonor Vale; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017Drivers of Consumer Engagement with Sports Clubs on Facebook: An Extended AbstractVale, L; Teresa FernandesLivro de Atas de Conferência Internacional
2016Drivers of Customer Brand EngagementTeresa Fernandes; Amélia CarvalhoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
1997Estudo descritivo e comparativo de aspectos relacionados com a participação dos alunos nas actividades do desporto escolar, nos 2º e 3º ciclos do ensino básico e ensino secundário, no centro da área educativa da Lezíria e Médio Tejo, no ano lectivo de 1996/97Teresa FernandesTrabalho Académico
2013Evaluating the Impact of Customer Demographical Characteristics on Relationship OutcomesTeresa Fernandes; João Proença; Meena RambocasArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2021-02From Fandom to Fad: Are Millennials Really Engaged With and Loyal to Their Loved Brands on Social Media?Teresa Fernandes; Inês InverneiroArtigo em Revista Científica Internacional
2016How to engage customers in co-creation: customers' motivations for collaborative innovationTeresa Fernandes; Pedro RemelheArtigo em Revista Científica Internacional
2022-06-01Jardim Botânico do Porto mitiga pragas e doenças das plantas através de práticas respeitadoras de pessoas e ambienteTeresa Fernandes; Paulo Farinha Marques; Ana AguiarArtigo em Outras Revistas
2022Judging a book by its cover? The role of unconventional appearance on social media influencers effectivenessTeresa Fernandes; Heather Nettleship; Luisa Helena PintoArtigo em Revista Científica Internacional